Tröött men glad!



Som ni ser är jag en ganska så knäpp person, men jag har då humorn med mig...och grimagen!
Men jag är stolt över min personlighet!!

*Harkel* Well, jag har vart dålig på att uppdatera nu men det jämnar väl ut sig så småningom.
Sist jag skrev här var Pandan hemma hos mig och Jessan kunde inte komma. Pandan åkte hem
typ vid 3-4 tiden och det blev tomt. Så jag o pappa hämtade Jessan med bilen och drog hem till Pandan istället!
Det hände inte mycket där, men whatever! Var iaf jätte kuuuul att få träffas alla vi tre. Lite fnitter och skratt
blev det allt mellan oss tre. Jag o Jessan pratade minnen ihop, om allt det som varit och mycket annat kul som stackars Pandan inte förstod ett fnatt av. Men trevligt hade vi, och vi försökte se en skräckis men...misslyckades
helt o hållet. Vi snackade för mycket och hade koncentrationen mest på Zindra, Pandans schäfer valp!
Hon är så sööööt liten svart, brunögd sötnos valp! Även om jag inte visar det alls mycket så är hon okej.
Jag är livrädd för hundar egentligen, men eftersom hon inte är ett så jätte stort "hot" mot mig än så länge
så är jag inte lika rädd för henne. Däremot andra stora hundar...*ryser* nej nej, det går inte an!!

Iaf, efter en massa snack ute på Pandans balkong med Jessan o han själv, så blev det samt ett gäng
av samtal hos Jessan... den tjejen är verkligen A Busy Girl hon.

Nästa morgon... vaknar man lite över klockan 7, eller rättare sagt Pandan. Zindra hans hund, hade vaknat
och behövde göra sina behov ute. Så pandan gick ut med henne i fem minuter eller nåt, sen..resten av dan
är inte viktig här på bloggen! Kan iaf säga att jag haft kul och massa busande, lite.."skoj bråkande"
med hunden och Pandans lillebror Max med! Aja... ska snart sova. Har ju skola imorgon OCH! Vi har Musik
imorgon på eftermiddagen
, WOHO!!! Blir min första låånga musik lektion på länge!! Det gillar jag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0