Ingen tid till bloggande idag.



Igår åkte jag till skolan och var med på dramat och musiken, sen skulle jag gå tjugo i 12 och stress äta lunch
och sen direkt dra iväg till Viskastrand! Jag fick för allra första gången få känna på hur det var att redigera
ett filmklipp med ett avancerat videoredigeringsprogram som hette Premiere.Inte så jätte jätte svårt för mig
men ändå rätt så... fanns mycket man kunde göra, det var as coolt! Vi hade Videoproduktion i 2 timmar
och sen var det tillbaka till Bergslena igen. Nu orkar jag inte dra upp mer om skolan. Utom att.. jag tror
en kille i skolan gillar mig?? ;o Inte direkt intressant. Men, jag tror det. Han glor på mig ibland och är hur
blyg som helst för mig, han vågar inte ens säga något men han skriver sönder min msn då jag loggar in, haha!
Efter skolan gick jag hem till Pandan och var där sent på kvällen och åkte sedan hem!

Nåja, som sagt. Nu fick ni veta vad som hände igår..
nu ska ni också få veta att jag egentligen inte har tid att sitta här o blogga, men ville
inte att det ska bli för oaktivt heller så. Men idag har jag något j*vla ont i magen.. så jag stannade
hemma från skolan. Men jag SKA ändå fortsätta städa mitt rum så mycket jag kan! För i flera veckor
har jag och, Jessan och Pandan bestämt att vi skulle träffas alla vi tre hemma hos någon. Och jag tror
dem ville vara här? Iaf! Jag måste fortsätta att städa nu... ni ser ju på bilden under hur stökigt min säng ens är!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0