Hemma från skolan



Idag när jag vaknade hade jag svårt att svälja och när jag pratade sved det till i halsen.
Jag vet inte vad som är på gång i min hals men, jag har en vit prick (som liknar ett riskorn)
på min högra halsmandel. Om jag inte är försiktig kanske jag kan få Halsfluss eller ngt liknande.
Jag vet inte vad är med mig... jag är tung i huvudet, jätte trött, svajar när jag ställer mig upp och går
men jag har inte feber? Tror jag iaf inte. Samt att jag mår illa när jag äter viss mat.. viss bröd, viss kött.
Mår jätte illa o vill spy. Så just nu mår jag inte alls så "bra". Och min halsmandel är riktigt rödsvullen
så blir nog att dricka mycket varmt, klä mig varmt, hålla mig borta från kyla och låta bli att prata för högt.
Mycket man måste tänka på när man är sjuk... så, blir inte mkt bloggande idag. Kommer nog bara lägga in
lite redigerade bilder och sånt, men ...ja, inte så mycket mer. Mår jätte dåligt så.

Kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0