Slarvig, men enkel header


Nu har jag bytt. Jag ville ha en slarvig header.. jag gillar sånt.
Orkar inte vara fröken Petnoga just nu. :3
Och med tanke på hur jag mår så vill jag inte slösa bort en massa tid på att "snygga" till saker..
skitsamma. ;D Nu kmr jag iaf blogga tills på helgen.. sen på Måndag nästa vecka ska jag gå till skolan
och sen på Fredagen är det skolavslutning! Jag håller tummarna
på att min röst ska vara tillbaka då. ;)
Om inte så kommer jag bli väldigt ledsen och besviken. För jag och Madde ska sjunga "Hallelujah"
och den är jätte svår att sjunga som ni vet, och då måste jag verkligen ha tillbaka min röst.

Jag håller på att tillfriskna här hemma! Men nu fick jag reda
på att mamma och pappa håller på att bli sjuka..
Mamma känner av i halsen och pappa känner något "klumpigt i halsen" ? :S
Aww... jag smittade dem! >.< Hoppas dem inte
får feber, torrhosta, bränhet hals, stark huvudvärk, osv.. som jag har/hade.

Men nu ska jag sussa kudden!


PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag har en fråga, när blir du klar med min design? ^-^ ( kan stava fel)

2010-06-03 @ 15:50:31
URL: http://stinissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0