Hemma hos Pandan


Jag ar ledig idag från skolan
, pga att det ar Friluftsdag idag.
Jag ser inget vettigt med att vara med på det.

Men vad hande igar..?
På morgonen så åkte jag till sjömarkenskolan för att göra den
dar pjasen jag skrev om i något tidigare inlagg. Pjasen gick val någorlunda bra.
Den blev iaf överstökad. ^^' Men vi fick glass som belöning!
Sen senare på eftermiddan så gick våran dramagrupp till stan och fikade.
Jag bestallde Våfflor! mums :D Dock mår jag alltid illa av gradde, men men.
efter fiket så fick vi alla gå hem.

Jag och Pandan satt sjalvklart och tittade på film som vanligt.
Fåse om jag minns vilka det var vi såg. Baby Blues, The Skeptic, Princess & the Frog.



för en stundsen ringde mina föraldrar mig och berattade att jag ska ha min sånglektion
stjugo över 4, och att jag ska vara klar och så vid kvart i 4.

Jaja, en Dyster regnig dag, men andå kan jag le. ♥

Skriver kanske senare, men vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0