Fallande Dagar...

Nu kommer jag visa Bilder som ni aldrig sett förut. ;)

4 Juni Min kusin Mathias tog sin Student den dagen. Det är han som är på bilden.


8 Juni Jag och min dramagrupp hade en Pjäs, sen efteråt gick vi till Stan och Fikade.
Jag beställde Våfflor med sylt och grädde.


11 Juni Skolavslutning!!! På bilden står alla som tog studenten. Jag fotar dem bakifrån för att jag var
med och uppträdde och dem fick sitta på stolar bakom scenen.


11 Juni Min vita fina klänning som jag hade på Avslutningen och när jag uppträdde!


11 Juni Efter skolavslutningen så åkte jag och pappsen till Resturang Peking och åt lite smått & gott.


13 Juni Vi åkte till Skara för att vara med på min Farbror Niklas, Prästinvigning.
Han lyckades efter fem år av studier, äntligen bli Präst som han velat så länge...

Kommentarer
Postat av: Mia

Men oj vilken kyrka?!! :O Jättestor och fin ju!

2010-06-18 @ 00:23:22
URL: http://busbananenmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0