Lugn och seg dag.



Man vaknar, är kissnödig..går på toa
.... intressant eller hur? haha nej.
Idag, 16 juli kommer typ inget hända. Vi är trötta och sega som sengångare idag.
Däremot så vet jag nog vad älskling kommer göra. S.p.e.l.a. Of corse. Han har ju tankat ner
två nya spel, men som jag hindrat honom så mkt från att spela (a) hihi...*oopsi*

Men men.. han får väl spela rätt snart antar jag. ;p Ska vara lite snäll idag iaf och inte gnälla.
Men först, ska jag göra en ny Header, tröttnat på den jag har nu.

Nu får Timmy spela sina spel.. och Battle Forge ;p

Jepp jepp, det var väl allt och lite..till. Puss och puss på Timmy ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0