Magont + pencilin

Idag var jag hemma från skolan ännu en gång.
Nu är säkert många besvikna på mig i skolan..
Nu har jag börjat behandla min urinvägsinfektion.
Jag tog nyss en Pencilin tablett och drack väldigt mkt vatten.
Det var min andra tablett för idag. Jag ska ta 3 tabletter per dag.

Hihi men nu känner jag för att sitta här och koppla av.
Chatta med mina vänner på msn och sitta här och blogga. Det är så jag kopplar av.

Hmm..vad ska jag egentligen göra idag? Jo jag ska..

Ta det lugnt
Blogga mycket
Kanske fortsätta fixa design
Se på TV
Svara på "Frågehörnans" frågor jag fick
Läsa/kika in på bloggar
Lyssna på mycket Music/J-music
Vänta på att min pojkvän ska höra av sig
Redigera bilder (Vanliga, manga, osv)

Kommentarer
Postat av: Rabia

tack jag måste bara erkänna du är sååååååååå

snäll ♥♥♥

2010-02-26 @ 18:18:20
URL: http://raabia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0