En läsare frågar/kommenterar



Svar: Hej på dig med, Tack för din kommentar.
Har du problem med något på min blogg, så håll det för dig själv, tack.
Mina bilder kunde vart mycket värre. Och min s.k kamera tar faktiskt väldigt
bra och skärpta bilder för att ha så lite Mpx. Vem vet, jag kanske föredrar
min kamera istället för en system? Och om det nu är så att du själv äger en
system, så borde du veta priset på den. Dem mesta kostar mellan 5.000-10.000 och uppåt.
När jag sommarjobbar nu i sommar, ja då kommer jag kanske tjäna ihop pengar
så jag kan köpa en system. Men jag kanske väljer att ha pengarna som resa istället?
Som viktigare saker än att ha något man kan skaffa senare i livet.

Jag vill helst inte ha mer onödiga kommentarer från dig
om du ska vara Anonym, det är boring.
Skriver du ditt namn eller något, blir det mer spännande. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0