Avslutad



Frågehörnan har nu avslutats, och det kom inte in många frågor.
Men jag besvarade så gott jag kunde på alla frågor.
Här är dem!


Nämn 5 personer som haft inverkan på ditt liv :'D
Svar: Oj..ingen lätt fråga det där ♥ Men väldigt många personer
har påverkat mig och mitt liv, både bra och dåligt. Och alla är inte från
där jag bor och så, dem mesta jag "träffat" från internet har påverkat mig.
Men jag kan nämna dem som påverkat mitt liv på ett väldigt bra sätt ♥

Victoria, som jag ännu idag kallar min Chokladkaka.. hon har alltid
varit som en tvilling för mig. ♥
Rachel, min lilla Cutii.
Hon har visat mig mycket inspiration. ♥
Malin, min Sockerbit. Hon har alltid funnits där för mig. ♥
Jenny, min Love-sama. Hon har fått mig till skratt och lyckotårar ♥
Timmy, min Älskade pojkvän Timmy-sama. Han har fått mitt liv så underbart som det bara går. ♥


tJO :P Det går bra mellan dig och Timmy? Want to be updated ^^ //Nanoc
Svar: Of corse! Vi är fortfarande ett lyckligt par tillsammans. ♥


Kommer du skriva i din andra blogg i framtiden? :3♥
Svar: Jag vet faktiskt inte ♥ jag tror inte att jag orkar fortsätta med den faktiskt..
orkade inte fortsätta på designen och det var väldigt mycket kritik på den oxå.
Och jag kände mig något stressad när jag väl skulle skriva på den. Kändes som man
blev pressad till att skriva aktivt och så. Vi får se vad som händer med den bloggen.. det återstår att se. ♥


e du oskuld? om inte, när blev du av med den:P
Svar: Det var väl ändå en rätt onödig fråga, tycker du inte?

Kommentarer
Postat av: sockerbiten

Jag kmr alltid finnas för dig <3

2010-02-26 @ 21:40:47
Postat av: Jenny

I love you♥



Egentligen behöver du inte skriva i din andra blogg, den här bloggen är mycket intressantare♥

2010-02-26 @ 22:47:42
URL: http://jennygiang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0