Ulericehamn, Kräftskivan i lördags

FREDAGS
Fick börja i Media på Viskastrand och träffa mina nya klasskamrater!
Dem mesta i klassen bestod bara av tjejer och var kanske sisådär 2-3 killar?
Fast min klass såg riktigt grym ut. Än så länge iaf..hehe!

Senare på kvällen, följde jag med min kompis och hans familj till Ulericehamn och
fick övernatta där ett par dar. Hade det riktigt härligt där!

LÖRDAGS
Vi hade kräftskiva fick jag träffa massa folk, jätte trevliga!
(Bilderna har inte jag tagit, men det är dem riktiga bilderna.)

Man ser riktigt hur kul och trevligt man hade, haha!







Kommentarer
Postat av: Nicole

Mysig kräftskiva :D

2010-08-29 @ 11:46:06
URL: http://xoxonicole.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0