Svar till Anonym(?)

Anonym om Nu kan jag bara säga att..:
Hur ladda du hem ps utan att man måsta skriva in serienummer sen? (:

SVAR: Många som frågar, orkar dock inte visa med bilder hur man gör osv.
men jag tankade ner min Photoshop på Thepiratebay.org
men just den jag tankade ner finns här <--
Jag sökte iaf på "Photoshop CS3 Extended Crack" och Crack filer kan vara
rätt så knepigt om man inte kan det..så fråga en vän eller någon som känner till det.

Vet du inte någon som kan det, kan du ju alltid fråga mig snällt så kanske jag kan försöka
att svara och visa hur man gör med Cracket.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0