Svar på tal.

Ninsi om FRÅGOR TILL ER..:
Vill se mke av dina redigerade bilder :D
och kan du lära lite mer om bloggdesign kanske ? ^^

Jag gillar också att se bilder du tagit, sjukt duktig. :)


SVAR: Okidoki! Redigerade bilder kommer du fortsätta att få se. (:
Bloggdesign? Jo, jag kan väl slänga in lite Bloggdesign då och då
men annars så finns oxå Designadinblogg.se <-- Bästa sidan ever!
Något särskilt om Bloggdesign du skulle vilja veta kanske?

aaw tack! ♥ Då ska jag fortsätta med att ta bilder så ofta jag kan.

Kommentarer
Postat av: Ninsi

Sv: Ganska mke faktiskt men en sak jag undrar lite ..

Hur får du en liten ikon bild på menyn där vid kategorier, senaste inläggen osv. ? (:

2010-08-14 @ 10:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0