Sticker nu till..

Vi ska ha grillkväll för att min Mormor fyller år. (82 tror jag det var?) så.. kommer inte blogga så mycket idag!
Jag är både glad och ..inte glad. Vill ni veta varför? För att jag fick nytt batteri till min Mp3, hahah!
+ att jag lagt in NYA låtar på den :D 125 låtar! Wooho!
och varför jag inte är glad är... hm, hur ska jag berätta? Jag är orolig över min pojkvän.
Han har inte smsat eller ringt mig på 3 dar nu, han brukar åtminstone smsa nån gång per dag
men så har det inte vart nu. Det har vart knäpptyst... jag blir orolig!!

Aja... hejdå ses senare!! (kanske) ♥

Kommentarer
Postat av: ROCKABETTY

sv: Haha, det kanske du gjorde! Man vet aldrig!



Ja, det slutade rätt normalt, haha!

2010-08-13 @ 18:01:04
URL: http://rockabetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0