Sent svar på frågor.

Jag kollade igenom mina kommentarer och kom på att jag vart slarvig med att svara på dem, såhär kommer vissa!


Sockerbiten
om Min första Photoshop Header!:
Skit fint :D
Vart ladda du ner PS? :D

SVAR: Tankade ner det från Thepiratebay.org


Stina om Jag vill ha jag vill haaaa:
Vilken affär kommer väskan från? :)
Vill gärna ha den :3 x3

SVAR: Shock.se


camilla om Titel text!:
gör du blogg designer ?:3

SVAR: Nej och ja, det varierar. Funderar över att börja göra Gratis designers igen.. vi får se.


Anonym
om Videoblogg - Något väldigt onödigt.:
Du pratar EXAKT som skådespelerskan Lotta karlge! :OO

SVAR: ...Och det är?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Andvänd google, eller hundraartonåttahundra 8DD

2010-08-07 @ 23:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0