Sent nu

Okej, snabbt inlägg. Hade tänkt läsa lite ur en manga eller faktabok (Nööörd varning!)
och sen gå och krama kudden. För imorn ska jag upp och äta frukost, duscha
och invänta att klockan slår 4 för då slutar pappa jobbet, då ska jag få övningsköra igen.
Beroende på vädret såklart! Är det soligt så ville pappa fortsätta måla huset, regnar det/är tråkigt
väder utan sol, då fick jag övningsköra! Hoppas, för jag behöver verkligen träna på nu med kopplingen.
Sen ska jag åka iväg till en kompis och vara där resten av kvällen. Ska försöka vara ute mest...

Aja, nu ska jag läsa boook.
Go'natt!

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0