Mitt fuckin hååår

Jag stör mig så mkt på utväxt! Jag föddes ljuuus blond men vill inte vara blond!! Men när jag är blond
så blir mitt hår mörkblondt och fult efter ett tag, och nu när jag har svartbrunt hår så kommer
dena blonda utväxten ut efter ett par veckor, FY FAN VAD JOBBIGT! Fast kan bero på att jag inte får
färga mitt hår med permanent färg så det sitter.. jag vågar dock inte det, för om jag vill testa nån annan
typ av hårfärg så kan man inte ångra sig med en gång. Skulle vilja testa vara röd hårig...haha lol!

Men varför inte liksom? Är jag ful i det, så låt det vara. Låt den röda färgen försvinna då..
Men jag ska bara ha toningar i mitt hår, annars kan det bli helt jäkla feeeel.

Och trivs jag inte mer i den hårfärgen jag har så får jag väl och bli krut blond igen.
Vare sig många gillar det eller inte, men jag vill leka med hårfärger~ Ofan ja!

MÖRK RÖD FÄRG NÄSTA ELLER NÅT. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0