Detta blir..

Det här blir min sista sena natt. Uppe sent med datorn, osv. Skolan börjar om bara några dagar..
Det jag verkligen längtar till är att få börja gå på Media! (inte i samma skola som jag går i nu)
ska praktisera där och lära mig om hur det går till i Media och vad för möjligheter man kan göra.

Det ska bli intressant det!

Men nu när åskan är igång så måste jag nog koppla ur internet så det inte förstörs.
Kommer dock fortfarande ha på laptopen, för kommer photoshoppa lite! Fast blir åskan värre
stänger jag av laptopen med och gör något annat.. antingen se Tv eller börja läsa en bok(!?)
Att läsa böcker är inte min grej... iaf inte vanliga böcker. Kan göra undantag för skräckböcker.
Som spöken och det övernaturliga.. (är fullt troende på det.) men inte deckare eller nåt sånt, ne usch..
Kanske kan hämta hit nåra manga böcker och lägga mig o gotta ner mig i soffan och mysläsa lite?
Ja, vilken bra idé! haha ♥ det var typ årsen jag ens öppnade o läste en manga..

Nä nu ska jag dra! Kanske kommer lite senare (mycket senare) då åskan försvunnit..

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0